Inventum VVW6020A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum VVW6020A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Suzanne 22-07-2021

Pure misleiding

Geschreven voor: Inventum VVW6020A

Pure misleiding. 4 jaar geleden gekocht met 5 jaar garantie, dit staat met een grote sticker vermeld op de vaatwasser. Wat ze er echter niet bijleggen dat dit geen gewone garantie is maar ‘inventum garantie’ wat in de praktijk neerkomt om GEEN GARANTIE alleen maar onbeschoft gescheld bij de klantenservice en een vaatwasser die gegarandeerd de 5 jaar überhaupt niet haalt. Als je er wat van zegt krijg je te horen dat de klantenservice dit mooi in calculeert (bijna niemand voldoet aan de voorwaarden voor het daadwerkelijk krijgen van de garantie. Mediamarkt heeft nog proberen te bemiddelen maar geeft ook aan dat ze overwurmbaar zijn… ik mag hopen dat die winkels stoppen met het aanbieden van inventum producten want het enige wat je daarmee garandeerde is slechte kwaliteit en een nog waardelozere service

Minpunten

• Geen garantie
  • Misleiding

Gerard 11-05-2020

Slecht ontworpen & storingsgevoelig

Geschreven voor: Inventum VVW6020A

Gekozen vanwege de prijs en reputatie van Inventum. Helaas een wassen neus, in 2 jaar al 3 keer storing. En binnen garantie een rekening van €90,- op een apparaat van nog geen €300,-.

Pluspunten

• Vult de keuken goed op

Minpunten

• storingsgevoelig
  • niet conform

anja 16-05-2019

prima

Geschreven voor: Inventum VVW6020A

prima vaatwasser voor deze prijs, doet wat hij moet doen, niet veel knoppen gewoon eenvoudig, alleen jammer dat de sproei arm tegen de zout deksel tikt

Jolanda wessels 19-01-2019

Goede bedieningspaneel, wat iedereen begrijpt.

Geschreven voor: Inventum VVW6020A

Kwam op mijn pad, toen ik een vaatwasser nodig had.
Ben er echt blij mee, altijd andere merken gewend geweest, deze is ook top.

Pluspunten

• Bedieningspaneel overzichtelijk

Renate 20-12-2018

Geschreven voor: Inventum VVW6020A

De prijs kwaliteit verhouding en onverwachts defect aan de vaatwasser die ik had waren reden tot aanschaf van deze. Voor een huishouden alleen waar de vaatwasser niet dagelijks draait volstaat ie prima.

Indien links geplaatst naast keukenblok van 3 kastjes met de aansluiting achter het middelste kastje. Best rekening te houden dat beide slangen dan verlengd moeten worden.

Pluspunten

• Ziet er netjes uit
  • Prima prijs kwaliteit verhouding
  • Duidelijke programma's

Minpunten

• water toevoer slang is kort
  • water afvoer slang is kort

Reinout 04-02-2018

Inventum vvw 6020A

Geschreven voor: Inventum VVW6020A

Na twee keer gebruik ben ik niet zo enthousiast als de voorgaande reviewers. Deze machine doet 3 uur over het normale wasprogramma, waar onze 30 jaar oude Siemens er 1.5 uur over doet en die wast ook schoner. Plus dat alles daar ook droog uitkomt, bij deze machine moet ik gedeeltelijk nog afdrogen.
Maar ja, dat krijg je als je goedkoop uit wilt zijn.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Droogt slecht
  • Heeft 3 uur nodig voor een normale wasbeurt

anja 14-01-2018

fijne vaatwasser

Geschreven voor: Inventum VVW6020A

heb hem een week in huis, heb 2 verschillende programma's gedraaid de vaat komt er schoon uit, en bijna alles droog. hij maakt minder geluid als mijn vorige vaatwasser.
het is een fijne vaatwasser voor dit geld.

Ingrid 10-10-2017

Geschreven voor: Inventum VVW6020A

Prima product. Plastic droogt wat minder goed maar dat deed onze vorige veel duurdere vaatwasser ook niet zo goed. Rekjes voelen van wat mindere zware kwaliteit aan. Makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Rekjes rollen wat minder soepel

Cor Oliekan 04-06-2017

Goeie Hollandse Vaatwasser.

Geschreven voor: Inventum VVW6020A

Mooie en stille Hollandse vaatwasser, energiezuinige en makkelijk bedienbaar ook voor een rolstoelster naast de elektrisch verstelbare keuken. Mooi uiterlijk en strak model.

Pluspunten

• Duidelijk, overzichtijk, goed verstelbaar bovenr
  • Stil en energiezuinig

Annie 25-04-2017

Inventum vaatwasser

Geschreven voor: Inventum VVW6020A

Goede vaatwasser. Goed uiterlijk en licht gewicht rekken om de spullen in te zetten. Alleen het wasmiddelen bakje knalt nog al hard open. Verder een rustige machine.

Pluspunten

• goed uiterlijk
  • licht gewicht rekken

Minpunten

• geluid van het wasmiddelbakje

Indesco 19-03-2017

Heerlijke vaatwasser

Geschreven voor: Inventum VVW6020A

Ziet er goed uit, goede prijs, veel mogelijkheden, geluidloos, kan veel in, goede wasresultaten en vele soorten programma's.

Minpuntje; er zit geen tijdsindicatie op, zodat je niet kunt zien wanneer de afwasmachine klaar is. Wel geeft deze een pieptoon aan zodat je weet dat de afwasmachine klaar is.

Pluspunten

• geluidloos
  • ziet er goed uit
  • goede prijs
  • veel mogelijkheden
  • kan veel in

Minpunten

• geen tijdsindicatie

Jur 22-02-2017

Erg blij met deze vaatwasser

Geschreven voor: Inventum VVW6020A

Het is echt een godsgeschenk. Hij wast goed, maakt ook goed alles droog. Er past verder voldoende in en de eco stand is voldoende om een vieze vaat te laten schoonmaken (pannen waren nog nooit zo schoon). Daarnaast genoeg programma's. Raad hem zeker aan, zeker voor deze prijs/kwaliteit verhouding. Met 5 jr garantie is het fijn om zekerheid te hebben over dit product.

Pluspunten

• maakt goed schoon
  • 5jr garantie
  • voldoende programma's
  • past genoeg in

Minpunten

• design ziet er wat goedkoop uit = geen minpunt

Richard 05-02-2017

prima afwasmachine voor goede prijs.

Geschreven voor: Inventum VVW6020A

prijs en kwaliteit voor apparaat is helemaal oké. lekker zuinig en de vaat komt er goed uit. fijn dat je de rekken in het onderste gedeelte om kunt klappen zodat je er goed ook de grote pannen in kunt zetten. Ben er super tevreden over.

Pluspunten

• zuinig
  • vaat goed schoon eruit
  • beneden rekken kun je plat leggen

Jan 01-02-2017

Zeer goede Nederlandse kwaliteit voor lage prijs

Geschreven voor: Inventum VVW6020A

Na verhuizing dacht ik het zonder afwasmachine te kunnen doen. Nee dus! Vuile vaat in de keuken, gespetter met de afwasborstel en gezwaai met de theedoek. Oriëntatie op vaatwassers leverde mij de Inventum VVW 6020A op. Dat is een handige, makkelijk te bedienen machine met meer dan voldoende programma's. Degelijk en toch 5 jaar garantie, stil, zuinig en goed reinigend. Daar kan ik met de afwasborstel en teiltje nooit tegenop. Inventum, een door mij herontdekt Nederlands kwaliteitsproduct.

Pluspunten

• goede prijs-kwaliteitverhouding
  • reinigt goed
  • uitgestelde starttijd
  • veel keuzemogelijkheden programma's

Minpunten

• geen

Tamara Engels 01-02-2017

Fijne machine

Geschreven voor: Inventum VVW6020A

Heerlijke vaatwasser, zuinig en maakt weinig herrie! Stevige rekjes die soepel gaan, vaat is schoon.

Pluspunten

• Weinig herrie
  • Zuinig

Els 31-10-2016

We zijn er blij mee!

Geschreven voor: Inventum VVW6020A

Na diverse vaatwassers te hebben vergeleken viel onze keuze op de Inventum. In dit prijssegment de enige die we tegenkwamen met A++ en ook nog eens 5 jaar garantie. Over de duurzaamheid kunnen we nog niks zinnigs zeggen, maar hij voelt stabiel aan en de rekjes gaan gemakkelijk open en dicht. We zijn blij dat we niet meer met de hand hoeven af te wassen!

Pluspunten

• zuinig
  • makkelijk in te ruimen
  • voelt stabiel aan

Marcel 29-10-2016

Fijne vaatwasser en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Inventum VVW6020A

We hebben deze Inventum vaatwasser sinds een paar weken huis en zijn dik tevreden. Makkelijk in gebruik en geen poespas. Snelle levering door Coolblue. Zeker aan te raden voor mensen die met een beperkt budget een vaatwasser zoeken en niet allerlei extra functies verwachten die je toch niet gebruikt.

Pluspunten

• Zuinig
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Niet extreem stil

ekkersj 29-10-2016

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Inventum VVW6020A

Recentelijk deze vaatwasser van inventum aangeschaft ter vervanging van onze Etna die na 6 jaar op was. Ik ben er tot op heden erg content mee. De garantie termijn van 5 jaar heeft mij over de streep getrokken. De prijs is heel gunstig ten opzichte van andere merken. Waar onze oude nog geen aqua stop had, heeft de inventum dit wel, veilig idee als je hem snachts laat draaien. Kortom aanrader.

Pluspunten

• Garantie
  • Aqua stop
  • Prijs kwaliteit
  • Nederlands merk

Minpunten

• Eenvoudig design

Anjelina 21-10-2016

fijne vaatwasser voor weinig geld

Geschreven voor: Inventum VVW6020A

Wij waren op zoek naar een vaatwasser voor ons vakantiehuisje. Wilden een vaatwasser die simpel te bedienen is. Hij hoefde niet groot te zijn en ook de prijs moest niet te hoog zijn. De ruimte is ons alleszins mee gevallen. Het verstelbare bovenrek is ideaal. Zo passen ook grote pannen onderin of eventueel grotere borden boven in.
Het geluid niveau is ons absoluut mee gevallen. Net als in veel vaatwassers droogt plastic niet goed.

Pluspunten

• verstelbare lades
  • makkelijk te bedienen
  • prijs-kwaliteit verhouding is goed

Minpunten

• plastic droogt niet 100%
  • geluidsniveau in open keuken iets te hoog